DIVENDRES, 12/07/2024 | 11:39 h
  • Piscina Municipal d'Estiu d'Abrera
  • Iniciem la temporada 2023 de la Piscina Municipal d'Estiu d'Abrera!

• PISCINA MUNICIPAL ESTIU 2024 - ABONAMENTS 01
  • PISCINA MUNICIPAL ESTIU 2024 - ABONAMENTS 02
  • Piscina Municipal d'Estiu d'Abrera
  • Iniciem la temporada 2023 de la Piscina Municipal d'Estiu d'Abrera!
  • CARTELL OBERTURA PISCINA ESTIU 2024 (Documento (A4))
  • Ràdio Abrera a la Piscina Municipal d’Estiu! Dimecres 20 de juliol de 2022 ens hem divertit amb l'emissió en directe de "El Top" amb música, jocs i regals i la col·laboració de #Big Friday On Air i la Bibliopiscina!
  • Ràdio a Abrera a la Piscina Municipal d’Estiu! Dimecres 13 de juliol de 2022 ens hem divertit amb l'emissió en directe de "El Top" amb música, jocs i regals i la col·laboració de Vive y Baila i la Bibliopiscina!

Aquest diumenge 2 de juny iniciem la temporada 2024 de la Piscina Municipal d'Estiu d'Abrera, que romandrà oberta fins al diumenge 1 de setembre inclòs

Els abonaments ja es poden adquirir al Centre Aquàtic Municipal (pg. de l'Estació, 24 bis)

28/5/2024

A partir del diumenge 2 de juny inclòs, a Abrera tornem a gaudir de la Piscina Municipal d'Estiu (passeig de l'Església, 18). Si esteu interessats/des a tenir el vostre abonament personal o familiar per accedir a la Piscina Municipal d'Estiu tota la temporada, podeu sol·licitar-lo de forma presencial al Centre Aquàtic Municipal (CAM), de dimarts a dijous de 09.30 h a 20.00 h, divendres de 09.30 h a 18.30 h, dissabtes de 10.30 h a 19.00 h i diumenges d'11.00 h a 13.00 h. Per a més informació podeu trucar al T. 93 770 51 00.

Un any més, la piscina d'estiu inclourà el servei de Bibliopiscina i l'activitat de Ràdio Abrera a la Piscina i, com a novetat, del diumenge 31 de juny al divendres 19 de juliol (ambdós dies inclosos), comptarà amb el projecte 'Mamífera. Punt de lactància en col·lectiu'.

Enguany, la temporada de la Piscina d'Estiu d'Abrera s'inicia aquest diumenge 2 de juny i finalitzarà el diumenge 1 de setembre (ambdós dies inclosos). Obrirà de dilluns a divendres laborables d'11 h a 20 h i dissabtes, diumenges i festius de 10 h a 20 h.

CARTELL OBERTURA PISCINA ESTIU 2024 (Documento (A4)).jpg

Podeu sol·licitar el vostre abonament personal o familiar per a la Piscina Municipal d'Estiu 2024 al CAM (ps. de l'Estació, 24), de dimarts a dijous de 09.30 h a 20.00 h, divendres de 09.30 h a 18.30 h, dissabtes de 10.30 h a 19.00 h i diumenges d' 11.00 h a 13.00h.

Podeu tramitar el vostre abonament personal o familiar per accedir a la Piscina Municipal d'Estiu des d'aquest dimarts 28 de maig de forma presencial, al CAM (ps. de l'Estació, 24), en els següents dies i horaris:

• de dimarts a dijous de 09.30 h a 20.00 h
  • divendres de 09.30 h a 18.30 h
  • dissabtes de 10.30 h a 19.00 h
  • diumenges d' 11.00 h a 13.00 h

Per a més informació podeu trucat al T. 93 770 51 00 o escriure un correu electrònic a l'adreça cam@abrera.cat.

PISCINA MUNICIPAL ESTIU 2024 - ABONAMENTS 01.jpg

Accés per a persones abonades del Centre Aquàtic Municipal (CAM)

Recordem que les persones abonades al CAM poden disposar també del servei de la Piscina d’Estiu durant tota la temporada. Així, a partir del diumenge 2 de juny també podran accedir a la Piscina d’Estiu utilitzant el carnet d’abonat/da del CAM, al control d’accés de l’esmentada instal·lació.

Piscina Municipal d'Estiu d'Abrera

Gaudim de la darrera edició de Ràdio Abrera a la Piscina Municipal d'Estiu, amb l'animació i jocs a càrrec de l'entitat juvenil Crea Jove. Gràcies Abrera!

Eguany, com a novetat, a la Piscina Municipal d'Estiu comptarem amb el projecte 'Mamífera. Punt de lactància en col·lectiu'

Des dels serveis d’Igualtat, d’Infància i d’Esports de l’Ajuntament d’Abrera amb el suport del Departament d'Igualtat i Feminismes de la Generalitat de Catalunya, s’està treballant per poder instal·lar un projecte innovador a la piscina d’estiu municipal. Es tracta de Mamífera, un espai d'accés lliure que permet a les persones que alleten, alimentar a les criatures, tant donant-los el pit, el biberó o a través d'altres mètodes. Mamífera posa al centre la vida i la col·lectivització de les cures, reivindicacions històriques dels moviments feministes.

La seva inauguració serà en el marc de Festa Major, el proper diumenge 30 de juny a les 11.00 h a la piscina d’estiu, on es durà la jornada de presentació i un taller participatiu dirigit per Equal Saree. Mamífera estarà instal·lat a Abrera del diumenge 31 de juny al divendres 19 de juliol, període en el qual tindran lloc diverses activitats dirigides a famílies amb nadons en l’etapa 0-3 anys.

Instal·lació Mamífera a Barcelona

Lectures refrescants amb la bibliopiscina!

Un estiu més, des de la Biblioteca Josep Roca i Bros d'Abrera es posa a l’abast de totes i tots els usuaris i usuàries de la Piscina Municipal d’Estiu el servei de bibliopiscina, amb la possibilitat de fer ús del servei de préstec de premsa, revistes, contes infantils i llibres per a adults, dins el recinte de la piscina. El servei també inclou activitats, amb lectures i jocs per a tothom, a banda de presentacions de llibres a càrrec dels seus autors i autores. Properament us donarem més detalls del calendari, els horaris i la programació d'enguany!

Iniciem la temporada 2022 de la Piscina Municipal d'Estiu amb molt bona acollida! Bibliopiscina 2022

Ràdio Abrera a la piscina!

La nostra emissora de ràdio municipal, Ràdio Abrera, tornarà a visitar aquesta temporada la Piscina Municipal d'Estiu per amenitzar l'estada dels usuaris i usuàries, amb ràdio en directe, activitats amb la col·laboració d'entitats del nostre municipi i moltes sorpreses! Properament us donarem tota la informació!

A Abrera gaudim, un any més, de la Piscina Municipal d'Estiu!

Us informem de tota l'actualitat. Seguiu-nos!

• Instagram @abrerainfo i X @abrerainforma

FALDÓ NOTÍCIES 2023