DIVENDRES, 12/07/2024 | 11:38 h
  • Ampliem l’oferta de serveis adreçats a les persones més grans del nostre municipi amb el nou servei d' 'Àpats en companyia'

+ 6

• CARTELL ÀPATS EN COMPANYIA
  • Logo Gent Gran d'Abrera

Ampliem l’oferta de serveis adreçats a les persones més grans del nostre municipi amb el nou servei d'Àpats en companyia'

16/5/2024

En el marc de l’Abrera Igualitària, recentment hem posat en marxa un nou servei de menjador especialitzat per a gent gran 'Àpats en companyia', a través del qual es pot contractar el dinar per a persones d’Abrera de més de 65 anys, o més de 60 anys amb informe d’excepcionalitat, per dinar en companyia, o per a recollir, a través de la residència de la gent gran Canigó d'Abrera.

Ampliem l’oferta de Serveis adreçats a les persones més grans del municipi amb el NOU servei d' 'Àpats en companyia'

Des de l'Ajuntament d'Abrera hem ampliat l’oferta de Serveis adreçats a les persones més grans del municipi. Així, oferim el servei d’àpats en companyia per a persones d’Abrera de més de 65 anys, o més de 60 anys amb informe d’excepcionalitatEl cost de l’àpat és de 8,25 euros per dinar a les instal.lacions i de 9,35 euros per emportar-se l’àpat al domicili particular (la persona interessat/da l’haurà de recollir a la residència de gent gran Canigó al carrer de Menorca, 16). Els requisits per poder accedir al servei són, a part de l’edat, estar empadronat/da a Abrera, respectar la convivència del centre i les demés normes, acreditar salut estable, i voler estar en companyia.

L'alcalde d'Abrera, Jesús Naharro, la regidora de Gent Gran, Giulia Mirto, la Cap d’Àrea de Serveis a les persones d'Acció Social, Sílvia Ros, i tècnics i tècniques municipals van visitar recentment la residència de gent gran Canigó i van tastar alguns dels plats que s'ofereixen als usuaris i usuàries del nou servei, juntament amb els i les responsables de la residència abrerenca.

Els requisits per poder accedir al servei són, tenir  més de 65 anys, o més de 60 anys amb informe d’excepcionalitat, estar empadronat/da a Abrera, acreditar un estat de salut estable, i voler estar en companyia.

El nou servei s’ofereix tots els dies de la setmana i la persona pot escollir els dies que prefereixi. D'altra banda, els Serveis Socials valoraran la capacitat económica personal i familiar per si cal aplicar ajuts per al cost del servei.

El servei es sol·licta a través dels Serveis socials bàsics. Per acceder-hi, demanar cita prèvia trucant al T.93 770 29 11 o al mail serveissocials@abrera.cat.

CARTELL ÀPATS EN COMPANYIA

Giulia Mirto, regidora de Gent Gran

“Estem realment feliços d’anunciar que ja hem posat en marxa el nou servei especialitzat d’ ‘Àpats en companyia’, amb el que pretenem que tant les persones grans o dependents que viuen soles, puguin gaudir d’un àpat amb veïns i veïnes d’Abrera cada dia; alhora que també, és una manera de garantir que ens podem fer amb un menú. Ho hem engegat a través de la Residència de Gent Gran Canigó, qui obre les portes del seu menjador, per a compartir l’espai de l’hora del dinar; o també que es pugui anar a buscar allà i emportar a casa. Us recomano que us informeu sobre el servei, que es tracta d’un servei 100% especialitzat, amb producte de gran qualitat i evidentment, en molt bona companyia!”.

Giulia Mirto: "hem posat en marxa el nou servei especialitzat d’ ‘Àpats en companyia’, amb el que pretenem que tant les persones grans o dependents que viuen soles, puguin gaudir d’un àpat amb veïns i veïnes d’Abrera cada dia; alhora que també, és una manera de garantir que ens podem fer amb un menú".

Logo Gent Gran d'Abrera

• Instagram @abrerainfo i X @abrerainforma