DISSABTE, 27/07/2024 | 14:33 h
  • Lamentem la mort del doctor Josep Alins, metge del Centre d'Atenció Primària d'Abrera

+ 2

Assistim al minut de silenci que ha tingut lloc aquest dijous 9 de maig al migdia davant del CAP del nucli urbà

10/5/2024

Des de l'Ajuntament d'Abrera expressem el nostre condol per la mort del doctor Josep Alins del Centre d'Atenció Primària d'Abrera. Manifestem el nostre suport i enviem tot el nostre condol a la família, amistats i persones properes al doctor. Aquest migdia, els companys i companyes del CAP i l'ICS han dut a terme un minut de silenci davant les instal·lacions del centre, que ha comptat amb el nostre alcalde, Jesús Naharro, el regidor José Antonio Zafra, les regidores Giulia Mirto i Arantxa Galofré, així com veïnat del municipi.

Des de l'Ajuntament d'Abrera ens unim al dol per la mort del doctor Josep Alins, metge respectat i estimat en el nostre municipi. Durant més de dues dècades va exercir la seva vocació mèdica a l'Institut Català de la Salut (ICS).  Josep Alins va ser el director del Centre d'Atenció Primària d'Abrera més d'una dècada.

Excel·lència professional, calidesa humana i compromís

Nascut a Barcelona fa 63 anys, Josep Alins va dedicar la seva vida a cuidar i servir els i les residents d'Abrera amb dedicació i professionalisme.

Recordarem el senyor Alins no només per la seva excel·lència professional, sinó també per la seva calidesa humana i el seu compromís amb el benestar dels veïns i veïnes del nostre municipi. La seva pèrdua deixa un profund buit als nostres cors.

En aquest moment de dolor, expressem els nostres més sincers condols a la família, amistats i companys/es del doctor Josep Alins, que sempre serà recordat al nostre municipi.

Des de l'Ajuntament d'Abrera sentim profundament la mort del doctor Josep Alins. Manifestem tot el nostre suport a la seva família i persones properes.

Ajuntament d'Abrera. Condol

• Web www.abrera.cat
  • Instagram @abrerainfo i "X" @AbreraInforma
  • Youtube "Ajuntament d'Abrera"