DIMECRES, 17/07/2024 | 14:55 h
  • Emprenedors i emprenedores

• Empenedors i emprenedores
  • assessorament

Amb motiu del Dia Mundial de l'Emprenedoria volem reconèixer el talent de les persones emprenedores del nostre municipi, amb projectes empresarials cada vegada més sostenibles, innovadors i de gran impacte

16/4/2024

Amb motiu del Dia Mundial de l'Emprenedoria, que es commemora el 16 d'abril, des del Departament de Promoció Econòmica de l'Ajuntament d'Abrera volem reconèixer el talent de les persones emprenedores les quals, cada dia, treballen per portar endavant el seu projecte emprenedor i que, gràcies al seu esforç i coratge, han contribuït a enfortir l'ecosistema emprenedor del nostre municipi amb projectes empresarials cada vegada més sostenibles, més innovadors i de gran impacte.

Des de l'Ajuntament d'Abrera duem a terme una important tasca d'acompanyament a les persones emprenedores del nostre municipi, acompanyant-les i oferint el nostre suport en tot moment a través del Servei d'Emprenedoria.

Amb motiu del Dia Mundial de l'Emprenedoria, volem reconèixer el talent de les persones emprenedores que cada dia treballen per portar endavant el seu projecte emprenedor i que contribueixen a enfortir l'ecosistema emprenedor del nostre municipi, amb projectes empresarials cada vegada més sostenibles, innovadors i de gran impacte.

La regidora de Promoció Econòmica a l'Ajuntament d'Abrera, Maite Novell, ha destacat que "amb motiu del Dia Mundial de l’Emprenedoria volem destacar la imporatància del servei d’ajuda i guia que des del Departament de Promoció Econòmica de l’Ajuntament d’Abrera posem a disposició d’aquelles emprenedores i emprenedors, amb l’objectiu de consolidrar les seves idees de negoci i plans d ‘empresa en el nostre muncipi, amb accions, cursos i tallers gratuíts destinats a empreses, emprenedores i emprenedors de la zona nord del Baix Llobregat, per tal de potenciar i reforçar els seus projectes empresarials que cada vegada són més sostenibles, innovadors, i de gran impacte al nostre municipi".

Per commemorar el Dia Mundial de l'Emprenedoria, hem triat un cas d'èxit i que ha utilitzat diversos dels serveis dintre del Servei d'Emprenedoria del departament de Promoció Econòmica de l'Ajuntament d'Abrera. Fa 8 anys, l'abrerenc Francesc Roca va posar en marxa la seva consultoria per a empreses 'Recursos Propis', i parlarà de la seva experiència a L'Entrevista del Dia de Ràdio Abrera d'aquest dimarts 16 d'abril de 2024, que podreu escoltar a partir de les 14.03 h al 107.9 de l'FM, a www.radioabrera.cat i a través de l'aplicació gratuïta de Ràdio Abrera per a dispositius mòbils.

DIA MUNDIAL DE L'EMPRENEDORIA - FRANCESC ROCA.jpg

Tens una idea per muntar un comerç o empresa? Des del Servei d'Emprenedoria del departament de Promoció Econòmica guiem i ajudem les persones emprenedores a posar en marxa el seu negoci.

Tens una idea per muntar un comerç o empresa? Estàs motivat però no saps per on començar? Tens dubtes? És normal. I per aquest motiu, per ajudar-te i guiar-te en aquest nou repte, des del departament de Promoció Econòmica de l'Ajuntament d'Abrera posem a la teva disposició un servei totalment gratuït d’autoocupació, amb l'objectiu d'assessorar-te i consolidar la teva idea de negoci acompanyant-te en el procés de generació del teu pla d’empresa.

Com t'ajudem?

• Redacció del pla d'empresa
  • Assessorament d'elecció de la forma jurídica
  • Recerca de subvencions i ajuts
  • Suport en els tràmits de legalització de l’activitat

Programa 'Fem Xarxa Fem Empresa'

El programa “Fem Xarxa, Fem Empresa”, iniciat al 2014, permet oferir un seguit d’accions, cursos i tallers gratuïts destinats a empreses i emprenedors de la zona nord del Baix Llobregat pensats per potenciar l'esperit emprenedor a la comarca, dinamitzar el teixit empresarial i potenciar i reforçar les capacitats dels empresaris amb sessions de coaching i altres tècniques innovadores.

Amb el desenvolupament d'una actuació de les característiques d'aquesta proposta, de caire pràctic, proactiu i dinàmic, s'amplia i completa l'oferta de serveis a les empreses del territori. El projecte es desenvolupa des dels departaments de Promoció Econòmica dels diferents ajuntaments que conformen la zona nord del Baix Llobregat i és finançat pel Fons Social Europeu, la Diputació de Barcelona i tots els ajuntaments implicats.

Per a més informació:

Per formalitzar les inscripcions, podeu adreçar-vos directament al Departament de Promoció Econòmica en el nostre horari d’atenció a la ciutadania, de dilluns a divendres de 9 h a 14 h i dimecres 16.30 h a 19 h, a través dels següents canals:

• Presencialment a la primera planta del Mercat Municipal (C. de Martorell, 20)
  • Trucant al T. 93 770 01 02
  • Per correu electrònic a promocioeconomica@abrera.cat

Us informem de tota l'actualitat. Seguiu-nos!

• Instagram @abrerainfo i X @abrerainforma

FALDÓ NOTÍCIES 2023