DIMECRES, 16/10/2024 | 00:47 h
  • IMG_2721

Guanyadors del 34è Concurs de Pintura Ràpida

26/6/2011

Joan Vila Arimany ha estat el guanyador del 34è concurs de pintura ràpida d´Abrera, que enguany ha estat la edició més participativa amb una quarantena d´artistes a la categoria general que han plasmat a les seves tel·les imatges del municipi.

L´obra guanyadora, premiada amb 700 euros, és un oli que retrata els antics  safaretjos d´Abrera. També s´han lliurat els següents premis: el segon premi, de 580 euros, a Joan Josep Català; i el tercer, amb 450 euros, ha estat per a Ramón Pujolà Font. El premi local, dotat de 360 euros, se l´ha endut Alejandro de Haro. El premi a la millor aquarel·la, dotat amb 580 euros, ha estat per a Sebastià Mauri, i els 450 euros pel quadre més original els ha obtingut Julio Garcia Iglesias.

Totes les obres es poden contemplar a la Casa de Cultura fins el dia 3 de juliol en horari de tarda.

La regidora de Cultura, Guadalupe Marcos, (esq.); els premiats i membres del jurat

Diumenge, 26 de juny de 2011