DIUMENGE, 01/09/2024 | 01:12 h
  • El veïnat del barri de Can Vilalba viu la seva Festa Major, amb un ampli programa d'activitats adreçades a tota la família!

+ 68

24/7/2023

Després de les festes majors dels barris de Ca n'Amat, Les Carpes i Sant Miquel, aquest passat cap de setmana ha estat el torn de la celebració als barris de Can Vilalba i del Rebato d'Abrera, que han comptat amb diferents activitats programades.

Festa Major de Can Vilalba

Des de l'Associació de Veïnes i Veïns del barri de Can Vilalba, amb la col·laboració de l'Ajuntament d'Abrera, es va preparar un programa d'activitats per a tota la família, totes elles es van dur a terme al recinte del Casal Social de Can Vilalba (Av. Circumval·lació, 3). Divendres 21, dissabte 22 i diumenge 23 de juliol, es va celebrar la festa grossa del Rebato, amb diferents activitats programades.

Des de l'Ajuntament d'Abrera i l'entitat veïnal la valoració de la Festa Major del barri ha estat molt positiva:

Jesús Naharro, alcalde d'Abrera

"Acabamos la Fiesta Mayor de Abrera con una gran nota, ha sido un éxito a todos los niveles, la gente ha disfrutado mucho de la diversidad de actuaciones, funciones y actos que se han ido celebrando, y ahora abrimos la puerta a las fiestas de nuestros barrios, a los cuales os invitamos que vayáis y conozcáis. Las Asociaciones de Vecinos y Vecinas han trabajado muy duro y se han esforzado mucho para a llenar de sorpresas cada uno de los barrios del municipio. Estáis todos completamente invitados, y a partir de ahora, esta segunda parte del verano, la empezamos con la fiesta mayor de los barrios".

Gerardo Luengo, president de l'Associació de Veïnes i Veïns del barri de Can Vilalba

"Este año, debido a las restricciones de agua, base de nuestra fiesta mayor con los juegos de agua para toda la familia, hemos tenido que cambiar la programación para adecuarnos a la normativa, cosa que ha mermado notablemente la afluencia de público, y también las altas temperaturas. Sí que han tenido una gran participación y afluencia de público las actuaciones de la noche. La conclusión es que debemos reinventarnos ya que el público, el clima y las restricciones nos obligan a ello".

Activitats per a tothom!

Arrencàvem la Festa Major de Can Vilalba, el divendres 21 de juliol, a les 18 h amb Paint-ball i campionat de Remigio, seguit de futbol infantil i classe de ioga al Castell de Voltrera. Ja a la nit, a les 21 h vam poder gaudir amb l'actuació del Grup Trio Café i Festa Jove amb DJ fins a la matinada.

L'endemà, dissabte 22 de juliol, arrencàvem el dia a les 09 h amb torneig de petanca, activitats infantils d'Els Tetes Aquayasos i a les 11.30 h vam comptar amb la demostració d'ensinistrament caní i una campanya per censar gratuïtament els animals de companyia, amb recollida d'aliments per a gats ferals del barir i entrega d'obsequi. Cap al migdia, a les 14 h, es va organitzar una paella popular i ja a la tarda, a les 17 h es van disputar campionats de dominó i la semifinal de futbol adult. Ja a les 19 h es va realitzar una visita comentada al Castell de Voltrera i una classe col·lectiva de Fitness. A les 20 h vam poder ballar al ritme de l'exhibició de Zumba i entretenir-nos amb els jocs de màgia del Mag Isaac. Finalment a les 23 h vam gaudir amb l'Espectacle de Remember Music Xou i vam tancar la nit amb Festa amb DJ d'01 h a 03 h de la matinada.

I diumenge 23 de juliol, darrer dia de la Festa Major de Can Vilalba, d'11 a 12.30 h es van organitzar diferents activitats infantils amb Els Tetes Aquayasos, seguit a ls 12 h d'una Festa Holy Party. Ja a la tarda, a les 17 h es va organitzar un Campionat de Partxís, es va disputar la final de futbol adult i a les 19 h també vam poder gaudir d'una xocolatada popular. A les 20.15 h es va fer el lliurament de trofeus i premis, seguit a les 22 h de l'encesa de llums del Castell de Voltrera i una batucada amb Tokem x La teva, amb sortida des del mateix castell i fins al local social del barri. A les 23.30 h es va fer el final de festa per tancar la Festa Major del barri de Can Vilalba.

Des de l'Ajuntament d'Abrera volem agrair la feina realitzada per l'Associació de Veïns i Veïnes del barri de Can Vilalba, així com a totes les persones assistents a les activitats de Festa Major del barri. Moltes gràcies a tothom!

Aquest estiu tornem a gaudir de les Festes Majors dels barris!

A Abrera gaudim un any més, de les Festes Majors dels nostres barris! Des de l'Ajuntament d'Abrera col·laborem amb les associacions de veïns i veïnes en l'organització dels esdeveniments festius.

Festes Majors

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma