DIUMENGE, 20/10/2024 | 07:47 h

Abrera en família! Obrim inscripcions per l’espectacle 'Fabulós' del Mag Stigman, que arriba a Abrera el diumenge 13 de juny

4/6/2021

Des de l’Ajuntament d’Abrera, amb la col·laboració dels veïns i veïnes de Can Morral, hem programat pel diumenge 13 de juny a les 19.00 h al pati de l’Escola Josefina Ibáñez l’espectacle “Fabulós”del Mag Stigman.

"Fabulós" és un espectacle, com el seu nom indica, on tot el que passa és realment fabulós. Aquest és l’adjectiu més adequat i més fàcil per definir tot el que succeeix en aquest espectacle. En aquesta representació escènica, el Mag Stigman ens mostrarà el seu univers màgic i particular, on a poc a poc anirem descobrint que amb imaginació i la música es poden arribar a fer coses veritablement sorprenents. El mag ens delitarà amb números de màgia visual, acompanyats de músiques i coreografies que a més de deixar-nos amb la boca oberta.

L’accés al recinte de l'Escola Josefina Ibáñez es realitzarà de forma esglaonada amb els següents horaris:

• Porta d'accés c. Esparreguera: 18.30 h, 18.40 h i 18.50 h.
  • Podeu fer la vostra inscripció per assistir a l’espectacle de diumenge 13 de juny a les 19.00 h fent clic aquí.

Famílies, recordeu que a l'hora de fer les inscripcions telemàtiques, cal tenir en compte:

Es podran inscriure a l’espectacle un màxim de 6 persones. Reserveu entrades per cada persona adulta i infants que assistiran a l’espectacle (un seient per cadascú/una).

Si teniu cap dubte o incidència a l'hora de fer la reserva d'entrades gratuïtes, podeu adreçar-vos per mail a actespublics@abrera.cat indicant el vostre D.N.I., nom i cognoms, telèfon de contacte i les reserves que es volen realitzar.

A l'entrada del recinte, caldrà presentar l'entrada en format digital o en paper mitjançant un codi QR que haureu rebut adjunt al correu. En tot moment, serà obligatori l'ús de mascareta, l'ús de gel hidroalcohòlic, i s'haurà de respectar la distància de seguretat entre persones.

Vine a viure un dia de màgia! Abrera en família!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ