DIUMENGE, 20/10/2024 | 03:59 h

Participem en el lliurament dels premis del concurs 'Comparteix el teu desig de Sant Jordi'. Enhorabona als guanyadors i guanyadores!

27/4/2021

A Abrera hem gaudit de Sant Jordi! El divendres 23 d'abril, el Mercat Municipal va acollir l'acte de lliurament dels premis del concurs 'Comparteix el teu desig de Sant Jordi', organitzat per l'Associació d'Empresaris i Comerciants Abrera Comerç, amb la col·laboració del Mercat Municipal d'Abrera i el Montserrat Centre Abrera, i amb el suport de la Regidoria de Comerç del nostre Ajuntament.

El concurs 'Comparteix el teu desig de Sant Jordi', ha premiat el punt de llibre amb la frase més original i imaginativa. En total s'han escollit 3 punts guanyadors que han rebut un lot de productes donats per l'Associació d'Empresaris i Comerciants Abrera Comerç i un lot de llibres cedit per l'Ajuntament d'Abrera

La regidora de Comerç, Guadalupe Marcos, va participar en el lliurament dels premis, juntament amb el membre de l'Associació d'Empresaris i Comerciants Abrera Comerç, Néstor Godino, i altres representants del Mercat Municipal, el divendres 23 d'abril, Diada de Sant Jordi. Els guanyadors i guanyadores són:

• El primer premi és per la Fina Moreno
  • El segon premi és per l'Esteve Font
  • El tercer premi és per l'Esther Acebedo

Èxit de participació amb 170 punts de llibre

El concurs ha comptat amb la participació de 170 persones, que han fet una compra en algun dels establiments comercials adherits a l'organització del concurs. Per participar-hi s'havia d'escriure una frase en un punt del llibre que es facilitava al comerç, i l'autor o autora anotava al mateix punt de llibre un pseudònim i un telèfon de contacte.

La regidora de Comerç, Guadalupe Marcos, ha destacat l'èxit de la convocatòria i ha volgut agraïr la participació dels comerços "que han estat col·laborant tant amb la recollida de les frases per aquest Sant Jordi, com amb la donació d'un producte perquè el concurs sigui una mica més atractiu per la ciutadania. Estem molt contents". La regidora ha assenyalat que, amb iniciatives com aquest concurs "entre totes i tots donem vida al nostre municipi i fem que la gent visiti les nostres botigues, que és el més important. Fem comerç a Abrera".

El membre i representant de l'Associació d'Empresaris i Comerciants Abrera Comerç, Néstor Godino, ha posat en relleu l'alta participació en el concurs i la unió entre l'associació, l'Ajuntament, el Mercat Municipal i el Centre Comercial. "Estem més units que mai, col·laborant directament, i això està fent que conseguim tornar a ser molts associats i fem moltes activitats. L'objectiu és que la gent pugui conèixer el comerç i els productes que hi ha al poble".

Tots els punts de llibres participants es van exposar al Mercat Municipal d'Abrera del dilluns 19 al divendres 23 d'abril. I el jurat, proposat per l'organització, que són membres del grup d'escriptors i escriptores locals Abrecedaris, va escollir les tres frases guanyadores

Parades de Sant Jordi

Aquest Sant Jordi, les llibreries i papereries abrerenques Papereria Abrera, Papereria El Tiki, La Figaflor i la Floristeria Nacho Flores i El jardí de l'Anna van instal·lar parades amb els seus productes davant dels establiments.  També van viure una jornada intensa Abacus i la floristeria Agronaturandia al Montserrat Centre Abrera. Moltes gràcies a totes i tots!

També Des de la Regidoria de Comerç de l'Ajuntament d'Abrera també hem editat uns punts de llibre amb motiu de Sant Jordi, amb el lema comprem a Abrera, fem créixer el nostre comerç!

A l'abril, gaudim de Sant Jordi a Abrera!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ