DIUMENGE, 20/10/2024 | 01:56 h

Celebrem el Dia Mundial de la Dansa amb una masterclass gratuïta el proper dijous 29 d'abril

22/4/2021

Abrera, és cultura! El dijous 29 d'abril se celebra el Dia Internacional de la Dansa i des de l'Ajuntament d'Abrera, en col·laboració amb les entitats culturals del nostre municipi Juventudes Rocieras, Pas a pas i Vive y Baila, oferirem classes gratuïtes per a totes aquells persones que vulguin iniciar-se en les disciplines artístiques que imparteixen. Des de l'Ajuntament d'Abrera oferim a la ciutadania una programació cultural adaptada a la situació sanitària actual, amb totes les mesures de prevenció i contenció de la Covid-19.

La celebració del Dia Mundial de la Dansa al nostre municipi neix de la voluntad de les entitats abrerenques per a oferir sessions obertes amb l'objectiu d'apropar la dansa a la ciutadania. Els horaris seran els següents:

• Juventudes Rocieras oferirà una classe de Rumba de 19 h a 20 h al seu local situat al Passeig de l'Església, 18.
  • L'Associació Pas a Pas realitzarà dues sessions de ball de saló a les 18.15 h i a les 19.30 h al Gimnàs Municipal situat al costat de l'Escola Francesc Platón Sartí  (c. de Salvador Espriu, 3).
  • Vive y Baila vol que tothom que hi vulgui pugui sumar-se a les classes de Zumba a les 10.10 h al Frontó del Centre Aquàtic Municipal (c. Passeig de l'Estació, 24), a les 15.10 h a la pista del Pavelló Poliesportiu Municipal (Passeig de l'Estació, 22) i a les 20 h al pati de l'Escola Josefina Ibáñez (c. Esparreguera, 3).

• Demà divendres 23 d'abril obrirem les incripcions prèvies, que podreu realitzar fent clic aquí

Les places són limitades en funció dels equipaments on s'imparteixen les classes. Un cop inscrits, en cas de no poder assitir-hi, preguem que realitzeu la devolució de la inscripció. El període d'inscripcions finalitzarà el proper dimecres 28 d'abril a les 15 h.

Si teniu cap dubte o incidència a l'hora d'adquirir la vostra entrada, podeu adreçar-vos per mail a actespublics@abrera.cat indicant el vostre D.N.I., nom i cognoms, telèfon de contacte i les reserves que es volen realitzar.

A l'entrada del recinte, caldrà presentar l'entrada en format digital o en paper mitjançant un codi QR que haureu rebut adjunt al correu. En tot moment, serà obligatori l'ús de mascareta, l'ús de gel hidroalcohòlic, i s'haurà de respectar la distància de seguretat entre persones.

Cultura segura

A causa de l'estat d'excepcionalitat que estem vivint per les mesures preses per la prevenció i contenció del Coronavirus, des de l'Ajuntament d'Abrera posem totes les energies per poder oferir activitats i espectacles segurs seguint el protocols sanitaris amb totes les mesures higiènic-sanitàries pertinents, amb control d'aforament en espais ventilats, prèvia reserva o compra de les entrades en aquesta pàgina web, entrades i sortides esgraonades, ús obligatori de mascareta, gel hidroalcohòlic i distàncies de seguretat.

Des de l'Ajuntament Abrera, agraïm la participació i iniciativa de les entitats que en moments tan díficils, segueixen oferint a la ciutadania activitats que fomenten la cultura i hàbits saludables.

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ