DISSABTE, 19/10/2024 | 22:45 h

Treballem per restablir la circulació al carrer Pintor Rivera al barri de Les Carpes, tallat per un trencament a la xarxa de clavegueram

29/3/2021

Des de la Brigada Municipal ens informen que s'ha produït un trencament en la xarxa de clavegueram al carrer de Pintor Rivera número 29-31, al barri de Les Carpes d'Abrera. Per aquest motiu, mentre durin els treballs de reparació, es mantindrà tallada la circulació en aquesta via de manera general, entre els encreuaments amb l'Avinguda Morenenta i el carrer Estrella. Els veïns i veïnes de la zona afectada podran accedir en tot moment als seus domicilis.

Des de l'Ajuntament d'Abrera demanem disculpeu les molèsties que aquesta incidència i els treballs de reparació puguin ocasionar als veïns i veïnes del barri.

•  Web abrera.cat
  • Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma