DIUMENGE, 01/09/2024 | 01:03 h
  • baner ajuntament

L´Ajuntament aprova la congelació d´impostos municipals per al 2014

31/10/2013

L´Ajuntament d´Abrera congelarà totes les taxes i els impostos que paguen els ciutadans per a l´any vinent. Així s´ha aprovat en el decurs del Ple d´ordenances fiscals celebrat aquest dijous 31 d´octubre.

L´equip de Govern ha optat per prendre aquesta mesura tenint en compte la difícil conjuntura socioeconòmica actual, amb l´objectiu d´alleugerir la càrrega financera als veïns i veïnes d´Abrera.

D´aquesta manera, no hi haurà cap increment de preus en els impostos, com per exemple la Contribució, l´impost de Vehicles, les Plusvàlues, l´impost de construcció (ICIO) o l´impost d´activitats econòmiques (IAE). Tampoc s´apugen les taxes que es paguen per la prestació de serveis municipals, com les de l´escola bressol municipal, les del gimnàs municipal o les del subministrament d´aigua.

El consistori abrerenc segueix així la línia ja adoptada durant l´actual exercici 2013, que també ha suposat una congelació dels impostos pagats pels ciutadans.

Dijous, 31 d´octubre de 2013