DIVENDRES, 12/07/2024 | 16:19 h

Des del dilluns 15 de juny habilitem l'atenció presencial amb cita prèvia a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC)

15/6/2020

A causa de les mesures adoptades per la prevenció i contenció del coronavirus, des de l'Ajuntament d'Abrera continuem potenciant l'atenció telefònica i telemàtica als nostres veïns i veïnes. A més, per les persones que necessitin assessorament de forma presencial per una urgència o per dificultat en la tramitació electrònica, des d'aquest dilluns 15 de juny habilitarem l'atenció amb cita prèvia a l'Oficina d'Atenció Ciutadana, OAC (pl. Constitució, 1).

Per demanar cita prèvia podeu trucar al T. 93 770 03 25 en el nostre horari habitual, de dilluns a divendres de 9 h a 14 h, i els dimarts i dimecres també de 16.30 h a 19 h, o enviar-nos un correu electrònic a l'adreça informacio@abrera.cat.

• L'atenció per cita prèvia a l'OAC serà els matins, de 9 h a 14 h.

Igualment, des de l'Ajuntament seguim impulsant l'atenció telefònica i l'assessorament en la tramitació electrònica.

Per facilitar la tramitació electrònica a la ciutadania, hem confeccionat un manual amb tota la informació al que expliquem, pas a pas, com fer un registre a la seu electrònica de l'Ajuntament. En el manual expliquem, pas a pas, com fer un registre a la seu electrònica del nostre Ajuntament.

Per a la realització de les tramitacions telemàtiques és necessari tenir un certificat digital idCat Mòbil.

• No tens certificat digital? Aconsegueix-lo en tres senzills passos. Trobaràs tota la informació fent clic aquí.

Si teniu qualsevol dubte, truqueu-nos si us plau al telèfon de l'Ajuntament d'Abrera, T. 93 770 03 25.

Gràcies per la vostra col·laboració! Evitar la propagació del coronavirus és responsabilitat de totes i tots.

Us informem de tota l'actualitat sobre el coronavirus. Seguiu-nos!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ