DISSABTE, 27/07/2024 | 18:33 h
  • revetllasantjoan

L´Ajuntament emet un ban sobre les fogueres de les revetlles de Sant Joan i Sant Pere

18/6/2013

L´Ajuntament d´Abrera ha emès un ban amb motiu de les properes festes i revetlles de Sant Joan i San Pere, i en referència a les típiques fogueres pròpies d´aquestes celebracions. Les fogueres no es podran realitzar sobre paviment, voreres o zones asfaltades, i com ha mínim hauran d´estar a 20 metres de façanes, cotxes o elements urbans, mai sota línies elèctriques i han de permetre el pas dels vehicles d´emergència. Tampoc es podran encendre a menys de 500 metres de qualsevol massa forestal i al seu voltant s´haurà de deixar un radi de 15 metres nets de materials que es puguin cremar.
Les fogueres no es podran encendre amb líquids inflamables ni llençar paper ni teixits que poden ser elevats per l´aire. I a les zones on s´encengui, a casa cal recollir la roba estesa i tancar portes i finestres. Per poder encendre-les caldrà sol·licitar la corresponent autorització a la Policia Local, que haurà de donar la seva conformitat.
D´altra banda, tampoc es poden llençar petards ni artificis explosiu contra persones o vehicles, a l´interior d´edificis o locals, dins de recipients, i a menys de 500 metres de zones boscoses.

Dimarts, 18 de juny de 2013