DIVENDRES, 09/08/2024 | 04:10 h

Més de 13.000 persones han gaudit del Parc de Nadal d'Abrera, amb la Carpa Diverespai i la Pista de Gel!

9/1/2019

El Parc de Nadal d'Abrera ha tancat les instal·lacions amb unes xifres d'assistència espectaculars. Més de 13.000 persones han gaudit de les activitats de la Carpa Diverespai i de la Pista de Gel. Aquest dilluns 7 de gener hem celebrat la cloenda del parc amb l'actuació de Gisela, una exhibició sobre Gel amb patinadores de N-ICE, l'animació de Pep Callau i els Pepsicolen i una xocolatada.

El nostre alcalde, Jesús Naharro, va fer balanç d'aquesta edició del Parc de Nadal, amb un gran èxit de participació. L'alcalde va destacar la gran acollida del Parc de Nadal per part de les famílies, amb una  il·lusió, "que ens encoratja a continuar treballant per poder fer l'any vinent un altre Parc de Nadal", va explicar. "Des de l'Ajuntament d'Abrera, i jo com alcalde, agraïm al municipi d'Abrera l'acollida i participació en aquestes activitats i el felicitem", va afegir l'alcalde.

La cantant Gisela va interpretar dos dels seus temes més coneguts "Aquella estrella de allá" i "Frozen", que formen part de la banda sonora de pel·lícules Disney. També va atendre els seus seguidors, va fer una entrevista per Ràdio Abrera, es va fer fotografies amb els assistents al photocall del parc, i va firmar autògrafs.

Parc innovador

El Parc de Can Morral ha acollit del 21 de desembre al 7 de gener un Parc de Nadal innovador, màgic i ple de sorpreses per a la infància de 0 a 12 anys i les seves famílies. Un espai lúdic en una carpa climatitzada de 700 metres quadrats ha acollit espectacles, tallers, animació infantil, inflables i llits elàstics.

I, per primera vegada, el nostre municipi ha comptat amb una Pista de Gel per gaudir del patinatge del 9 de desembre al 7 de gener. Les famílies abrerenques i d'altres municipis han gaudit del patinatge sobre gel en una pista de 25 m x 10 m. Els més petits i petites han pogut accedir a la Pista de Gel amb acompanyants, amb un calçat especial, per gaudir també del patinatge.

Èxit d'assistència

Una mitjana de 550 persones han visitat cada dia la Carpa DiverEspai, i més de 350 persones han gaudit cada dia de la Pista de Gel. En total, 13.147 persones. Els usuaris són famílies del nostre municipi i també d'altres poblacions veïnes. Hem recollit algunes impressions positives de diferents usuàries i usuàries:

Patricia (Abrera)

¡Es genial! Felicitamos al Ayuntamiento. Está cerca de casa, tiene un precio simbólico... Los niños están encantados, con la pista de patinaje, con el Parc de Nadal, hacemos manualidades... Bon Any!

Jordi  (Can Vilalba, Abrera)

Para los niños, perfecto, Para los mayores, también. Entretenidos ellos y nosotros también. La pista de hielo, perfecto. Para repetirlo cada año.

Anabel (Abrera)

Para los niños muy bien, así están distraídos. Como no sabes qué hacer con ellos durante todo el día, los traes aquí y al menos se cansan.

Pedro (Les Carpes, Abrera)

Está muy bien. En casa no sabes que hacer con los niños, aquí tienes la solución. Tienes la pista de hielo o la sala de juegos. Al niño le gusta y como actividad en Abrera está muy bien.

Irene (Olesa de Montserrat)

Molt bonic, m'agrada molt. Fa sol, s'està bé, és molt bonic. Estic amb la nena i amb el pare i estem gaudint molt. Avui passem un dia en família.

Raquel (Rubí)

Hem anat a diversos llocs i està molt ben muntat. Dels millors i més complets que hem vist. Està molt bé.

Podeu escoltar aquestes i altres opinions de les famílies que han visitat el Parc de Nadal d'Abrera a la part inferior d'aquesta pàgina.

Entrades pels escolars
Des de l'Ajuntament d'Abrera hem obsequiat a tots els escolars residents a Abrera amb una entrada per gaudir aquest Nadal de la Pista de Gel. La instal·lació també ha rebut la visita de nens i nens de la Fundació Johan Cruyff.

Gràcies, Abrera!

Des de l'Ajuntament d'Abrera valorem molt positivament el Parc de Nadal, que ha tingut una afluència molt gran. Un cop més, les famílies del nostre municipi han col·laborat i participat molt activament per tal que els serveis que creem en l'àmbit municipal siguin tot un èxit. Tothom s'ha mostrat molt content i sorprès amb l'oferta de la Carpa DiverEspai i la Pista de gel.

• Per Nadal, il·lusiona't a Abrera!