DIUMENGE, 20/10/2024 | 00:26 h

L'Abrera Corre D9 2018 ja està en marxa!

11/5/2018

Vas participar en la darrera cursa Abrera Corre D9 i et vas quedar amb ganes de més? T’han comentat que és una activitat anual que aplega a molts corredors d’arreu i t’ha picat la curiositat per viure-la de primera mà? Ara ho tens molt fàcil per viure la nova edició de la cursa “Abrera Corre D9” perquè ja estan obertes les inscripcions per a l’edició d’enguany. Apunta’t-hi!

El proper diumenge 10 de juny se celebra la 10a edició de la cursa Abrera Corre D9 i el Club Atletisme Abrera ja ha obert la inscripció per la cursa que compta amb dos recorreguts de 5 i 10 km i diverses curses infantils.

Divendres 8 de juny a la tarda començarà la recollida de dorsals i continuarà dissabte 9 de juny a la tarda, amb un col·loqui que comptarà amb la presència de dos corredors destacats en el món de l’atletisme: en Martín Fiz i Abel Antón, que parlaran de running i nutrició i es farà una xerrada amb tots els assistents. Aquesta activitat es realitzarà al Casal de Joves (plaça del Rebato, 1) a les 17 hores.

Diumenge 10 de juny a dos quarts de nou del matí començarà la cursa “Abrera Corre D9” amb la Cursa Open de 10 i 5 km per diversos carrers del centre urbà. Més tard continuarà la jornada atlètica amb les curses infantils. En acabar hi haurà una botifarrada per a tots els corredors i animació a càrrec de Vive y Baila i Big Friday.

Per a formalitzar les inscripcions us podeu adreçar a aquest link. Es rebran inscripcions fins al 9 de juny o quan s’arribi al màxim de 700 participants en les curses d’adults i 450 en les infantils.

Tota la informació sobre la cursa Abrera Corre D9 es pot consultar al següent web

Des de l’Ajuntament d’Abrera us animem a inscriure-us a la Cursa Abrera Corre D9!