DIUMENGE, 20/10/2024 | 00:07 h

Celebrem l’arribada de la Primavera a Abrera amb diferents activitats!

4/4/2018

La Regidoria d’Acció Cultural i Patrimoni de l’Ajuntament d’Abrera i dins el ‘Primavrera’ ha animat als veïns i veïnes d’Abrera a celebrar l’arribada de la Primavera amb dues activitats: una passejada botànica i literària i el concert familiar “Pizza Vivaldi”

Per celebrar l’arribada del bon temps, les flors i el canvi d’estació, des de la Regidoria d’Acció Cultural i Patrimoni de l’Ajuntament d’Abrera hem organitzat, d’una banda, una passejada botànica i literària a càrrec del poeta Josep Pedrals i del naturalista Alfred Bellés, per la zona de Sant Hilari i els voltants del riu Llobregat del nostre municipi.

La regidora d’Acció Cultural i Patrimoni del nostre consistori Maria José Orobitg va aprofitar l’avinentesa per explicar les noves actuacions arqueològiques al jaciment de Sant Hilari tot passejant per la llera del riu Llobregat.

La passejada va finalitzar amb un vermut i concert, envoltats de presseguers florits, a càrrec de la violinista Alba Hinojosa i de la violoncel·lista Antonia Parapar que van amenitzar el refrigeri amb música de Vivaldi, Fiocco, Bach i Mozart entre d’altres. El concert va finalitzar amb el Cant dels Ocells.

D’altra banda i seguint amb els actes del cicle Primavrera, a l’Auditori del Centre Polivalent, la Regidoria d’Acció Cultural i Patrimoni, ha volgut apropar la figura de Vivaldi als més joves.

El concert familiar “Pizza Vivaldi” interpretat per dos actors de clown i un quartet de corda, va entonar peces conegudes del compositor Antoni Vivaldi per celebrar l’arribada de la Primavera en un ambient familiar. La finalitat d’aquesta activitat ha estat apropar la música clàssica a nous públics, en aquest cas els més petits.

El concert va ser un èxit d’assistència de famílies. La regidora Maria José Orobitg va fer un parlament de cloenda per animar als assistents que participessin en els actes vinents del cicle Primavrera i a seguir gaudint de la música i de la primavera.