DISSABTE, 19/10/2024 | 23:55 h

525 alumnes de les escoles del municipi han gaudit dels Tallers de Ciència Divertida!

3/4/2018

La ciència també es pot aprendre d’una manera divertida! Des del Servei d’Educació de l'Ajuntament d'Abrera, des de fa 9 cursos, oferim tallers a les escoles per aprendre la ciència d'una manera diferent i més entretinguda pels nens i nenes.

Aquests tallers estimulen la imaginació i l'esperit dels nens, despertant la seva curiositat i fomentant un entorn en el que se'ls anima a participar. Els alumnes passen a ser participants actius i viuen experiències educatives apassionants.

Aquest curs 2017-2018, s'han fet tallers a un total de 21 grups de les tres escoles del municipi: Francesc Platón i Sartí, Ernest Lluch i Josefina Ibáñez. Així, doncs, s'han beneficiat d'aquests tallers uns 525 alumnes. Gairebé tots els tallers s'han fet durant el mes de març.

Els tallers que s'han fet són:

- El laboratori del Mag Merlí

- Astronomia divertida: viatjant pels planetes

- Reacciona tenim química!

- El mètode científic... quin altre si no?

- Alimentació saludable

- Biomedicina divertida

- Observant com a científics

- Planeta aigua

Des de l’Ajuntament d’Abrera agraïm a les escoles el seu interès pels Tallers de Ciència Divertida!