DISSABTE, 19/10/2024 | 22:30 h

Aconsegueix la Mona de Pasqua de Ràdio Abrera!!!

26/3/2018

A Ràdio Abrera tenen una mona de Pasqua exclusiva per a tu!!! Participa al concurs de la nostra emissora municipal i guanya la Mona!

Només has d’enviar les teves dades a través del formulari del concurs al que pots accedir a través de la pàgina web de Ràdio Abrera, i si ets la persona escollida, dijous vinent 29 de març al programa Fórmula Matí et trucaran en directe. Només hauràs d’agafar el telèfon i la mona de xocolata de Ràdio Abrera serà teva!

Per participar cal ser major d’edat i només s’admetrà una participació per persona i per adreça de correu electrònic. La data límit per participar-hi són les 23.59 hores del dimecres 28 de març de 2018.

Podeu consultar les bases del concurs “La mona” de Ràdio Abrera a www.radioabrera.cat.

Aquest any la mona… a Ràdio Abrera!