DIUMENGE, 20/10/2024 | 00:20 h

Els serveis tècnics de l’Ajuntament estudiaran la implantació al nostre parc empresarial de dues empreses que han comprat terrenys a l’Incasol

31/1/2018

El polígon industrial de Sant Ermengol del nostre municipi acollirà dues noves grans empreses amb la venda, per part de l’Institut Català del Sòl (Incasol), dels dos últims terrenys que el Departament de Territori de la Generalitat tenia a la zona de Sant Ermengol. Des de l’Ajuntament d’Abrera contactarem amb les empreses per a la seva òptima implantació al nostre municipi.

Les empreses que han adquirit els terrenys al polígon industrial Sant Ermengol són Frigicoll i Acotra i s’ubicaran al costat de la Deixalleria Municipal. L’alcalde, Jesús Naharro, ha explicat que els serveis tècnics de l’Ajuntament es posaran en contacte amb la gerència d’aquestes dues empreses per facilitar el seu establiment al polígon industrial i que puguin aportar un valor afegit al nostre parc empresarial.

Frigicoll es dedica al subministrament de maquinària pel sector de la climatització i l’energia, refrigeració, hosteleria, electrodomèstics i transport. L’empresa ha adquirit una parcel•la de 5.000 metres quadrats. Per la seva banda, l’empresa de transports Acotral treballa per Mercadona, també instal•lada al nostre municipi, i ha adquirit un terreny de 5.747 metres quadrats.