DIUMENGE, 20/10/2024 | 00:25 h

Entreguem els diplomes del curs d’Auxiliar de Comerç i el curs del Software de Gestió Empresarial SAP

29/1/2018

L’alcalde d’Abrera, Jesús Naharro, i la regidora de Promoció Econòmica i Comerç, Mónica Torre-Marín, han lliurat aquest matí els diplomes als alumnes dels cursos d’Auxiliar de Comerç i del Software de Gestió Empresarial SAP, que hem organitzat des del Departament de Promoció Econòmica de l’Ajuntament.

El curs d’Auxiliar de Comerç va tenir una durada de 150 hores teòriques i 80 de pràctiques en empreses i es va dur a terme entre els mesos de setembre i novembre de 2017. Hi van participar 12 alumnes que es van formar en l’atenció al client, preparació de comandes i operacions auxiliar en el punt de venda. Els comerços que han col·laborat en aquest curs amb alumnes en pràctiques han estat Esports Abrera, Jesmar, Càrniques Masó, Bricorama, Perfumería Gota, Pretty i Dia Supermercat (d’Olesa de Montserrat).

El curs de SAP (programa integral de gestió d’una empresa), de 30 hores de durada, el van realitzar 13 alumnes i es va dur a terme durant el mes de novembre passat.  Aquest curs estava adreçat a persones amb experiència i/o formació en el sector administratiu.

L’alcalde, Jesús Naharro, i la regidora de Promoció Econòmica, Mònica Torre-Marín, han felicitat les persones que han realitzat els cursos, que han valorat la possibilitat de fer pràctiques en empreses. L'alcalde ha destacat la importància de continuar fomentant la formació per ajudar les persones a incorporar-se al mercat laboral. I la regidora ha agraït als comerços la seva col·laboració oferint pràctiques en els seus establiments.