DIUMENGE, 20/10/2024 | 00:25 h

Ja tenim guanyador del concurs infantil de cartells del Carnestoltes 2018!

25/1/2018

Després de la reunió celebrada aquest dimecres, 24 de gener, el jurat del concurs infantil dels cartells del Carnestoltes, format per treballadors i treballadores del nostre Ajuntament, ha acordat escollir com a guanyador en Quim Gil, de l'Escola Ernest Lluch.

El seu cartell serà emprat com a base del cartell oficial del Carnestoltes 2018! Enhorabona Quim!

Des de la Regidoria de Cultura felicitem tots els participants en el concurs infantil de cartells de Carnestoltes 2018. La participació ha estat molt alta amb 160 cartells!

Exposició dels cartells

Si voleu veure tots els dibuixos que han participat en el concurs infantil de cartells de Carnestoltes no us perdeu l’exposició, que es podrà visitar el dimecres 14 de febrer al vestíbul de la Casa de Cultura de 17.00 h a 21.00 h.

Taller de disfresses reciclades

D’altra banda, i perquè sabem com us agrada disfressar-vos, des de la Regidoria de Cultura hem preparat per al dissabte 27 de gener un taller de disfresses reciclades. De 17.00 h a 20.00 h a la Casa de Cultura podràs fer la teva disfressa per al Carnestoltes amb materials reciclats, amb la col·laboració de Manualitats Alean. Pot venir tota la família o els infants sols, però no pot faltar la creativitat i les ganes de passar-ho bé. Amb el taller aprendrem a ser creatius alhora que cuidem el nostre medi ambient.

Inscriu-te enviant un correu electrònic a cultura@ajuntamentabrera.cat.

El Rei Carnestoltes espera que aquest any sigueu molt participatius. No hi falteu!