DIUMENGE, 20/10/2024 | 01:54 h

El restaurant Can Martinet d’Abrera, un dels establiments Sabors de l’Horta 2018

17/1/2018

Un any més, el Producte Fresc del Parc Agrari del Baix Llobregat i els restauradors de qualitat del Baix Llobregat tornen a ser protagonistes dels Sabors de l’Horta 2018, l’acció gastronòmica que promou el producte local i de proximitat als restaurants del territori. Hi participen un total de 51 establiments, entre ells el restaurant Can Martinet d’Abrera.

Aquests establiments ofereixen durant tot l’any a les seves cartes diverses propostes culinàries amb els productes que es cultiven a l’horta del Baix Llobregat, uns productes que gaudeixen del distintiu “Producte FRESC del Parc Agrari” que certifica la frescor, la proximitat, la temporalitat i el saber fer de la pagesia del Baix Llobregat.

Destacats restauradors de la comarca, com ara el Félix Grau de Can Martinet, són coneixedors dels matisos que s'amaguen darrere d'aquests productes i els han sabut convertir en els protagonistes de les seves cartes.

Durant l’any, el Consorci de Turisme del Baix Llobregat realitzarà 3 sortejos on el premi seran menús de dinars o sopars per a 2 persones. Tota la informació de la campanya i dels establiments participants la trobeu al web www.productefresc.cat.