DIUMENGE, 20/10/2024 | 01:59 h
  • Cartell stage Abrera Club Esportiu Futsal
  • Recollida àlbum Abrera Futsal

Inscripcions obertes per les colònies esportives organitzades pel Club Esportiu Abrera FUTSAL

17/1/2018

El Club Esportiu Abrera FUTSAL té previst organitzar del 25 al 29 de juny unes colònies esportives a Amposta, adreçades a nens i nenes de 6 a 18 anys de l’entitat i també de fora del club. Les inscripcions es poden fer fins el dimecres 31 de gener, a les tardes, a la primera planta del Pavelló d’Esports Municipal.

Les colònies esportives inclouran activitats de futbol sala, natació, bàsquet, tennis, excursions, jocs de taula, joc nocturns i gimcanes entre d’altres. El preu és de 250 euros, amb facilitats de pagament

Campus de Nadal
El Cub Esportiu Abrera FUTSAL va dur a terme durant les vacances escolars de Nadal un campus, en el que van participar una trentena de nens i nenes d’entre 5 i 16 anys, que van practicar futbol sala però també d’altres disciplines.

Jornades de tecnificació
Properament el club té previst la realització d’unes Jornades de tecnificació durant els dies festius de Setmana Santa, en les que es treballarà la tècnica i el fonaments del futbol sala. Les jornades comptaran amb la presència de Pol Pacheco, jugador del Catgass Santa Coloma, que és col·laborador del club abrerenc i que també participarà aquest divendres 19 de gener, a les cinc de la tarda, al lliurament de l’àlbum oficial de cromos del Club Esportiu Abrera FUTSAL, que tindrà lloc al Pavelló d’Esports Municipal. Pacheco també signarà exemplars d’aquest àlbum.

Campus d’Estiu
L’entitat esportiva del nostre municipi també està preparant el campus que, com cada any, organitzarà durant el mes de juliol amb l’objectiu de crear hàbits saludables i fomentar la pràctica del futbol sala. Es combinaran la pràctica de diferents esports amb l’assistència a la piscina d’estiu.

Properament informarem de les dates d’inscripció de les Jornades de Tecnificació i el Campus de Juliol. Per a més informació sobre qualsevol de les iniciatives es pot enviar un correu electrònic a l’adreça futsalabrera@gmail.com.