DIUMENGE, 20/10/2024 | 01:53 h

Ses Majestats els Reis Mags d’Orient a Abrera!

10/1/2018

Els veïns i veïnes d’Abrera vam rebre amb molta emoció els Reis Mags d’Orient. Ses Majestats van arribar al nostre poble el divendres 5 de gener i els focs artificials van servir de benvinguda per realitzar una cavalcada multitudinaria pels carrers del municipi.

A tres quarts de sis de la tarda, el patge Viu-Viu va arribar a l’escenari situat al costat de l’Estació dels Ferrocarrils (FGC) per rebre a Ses Majestats els Reis Mags d’Orient. L’emissari dels Reis va recollir cartes de nenes i nenes que no havien pogut lliurar-li abans.

L’alcalde d’Abrera, Jesús Naharro, i el regidor de Cultura, Francisco Sánchez, van rebre els Reis Mags juntament amb el patge i van entregar a Ses Majestats la clau màgica que obre totes les portes del municipi. Davant la pregunta de l’alcalde si tothom s’havia portat bé, la resposta del públic va ser un sí unànime!

Seguidament, els Reis Mags van pujar a les seves respectives carrosses per iniciar la cavalcada acompanyats d’una gran comitiva. Aquest any, la Comissió de Reis ha renovat la carrossa del rei Baltasar. Ses Majestats van repartir caramels i molta simpatia pel passeig de l’Estació, carrer de Llobregat, carrer de Josep Tarradellas, avinguda de la Generalitat, carrer de Sant Jaume, carrer del Rebató, avinguda de la Generalitat i passeig de l’Església.

La Cavalcada dels Reis Mags va fer una parada a l’Església de Sant Pere, on van fer una ofrena al Pessebre Vivent. Finalment, els Reis Mags van acomiadar-se al carrer Major.

Durant la cavalcada, l’alcalde, Jesús Naharro, acompanyat per patges del Reis Mags, va fer entrega dels diplomes del Concurs del setè Concurs d’Aparadors Nadalencs als guanyadors de l’edició d’enguany: Nacho Flores, Estètica Rosana, Minerllum, Corseteria Mariola i Farmacia Gaudí

Des de la Regidoria de Cultura de l'Ajuntament d'Abrera agraïm la col·laboració de totes les persones i entitats que han participat un any més en l’organització d’aquest màgic esdeveniment: Patges Abrera, Comissió de Reis, Associació Vive y Baila, Juventudes Rocieras, Policia Local, Protecció Civil, tractoristes, Creu Roja i la Brigada Municipal.