DIUMENGE, 20/10/2024 | 05:18 h

L’auditori del Centre Polivalent s’omple pel Concert de Cap d’Any

9/1/2018

L’associació Abrera Sardanista va desitjar un feliç 2018 amb el tradicional Concert de Cap d’Any i els veïns i veïnes d’Abrera van correspondre omplint l’Auditori del Centre Polivalent de gom a gom.

Des de l’Ajuntament d’Abrera felicitem l’associació Abrera Sardanista, que enguany ha celebrat la seva 21ena edició.

La primera part del concert va anar a càrrec de la Cobla Vila d’Olesa, que va interpretar sardanes en homenatge als compositors Enric Morera i Pep Ventura, considerat el pare de la sardana moderna. Seguidament van fer un seguit de cançons nadalenques. Per últim, la cobla va tancar la seva actuació interpretant la Marxa Radetzky, la composició musical de Johann Strauss pare que habitualment posa fi als concerts de cap d’any o d’any nou que se celebren arreu. El públic, seguint també la tradició, va acompanyar la música picant de mans.

En la segona part del concert, la Coral Contrapunt va interpretar diverses nadales d’arreu, cançons prerenacentistes i temes populars. Amb la direcció d’Oriol Hernàndez i el Jordi Casas al piano, la coral del nostre municipi va brillar amb les seves harmonies afinades.

La tercera part va anar a càrrec del cantant Ulises Ordúñez, molt conegut i estimat al nostre poble. L’artista, d’origen cubà, va tancar el concert fent entusiasmar al públic.

Una vetllada musical per començar l’any 2018 amb molt bona harmonia!