DIUMENGE, 20/10/2024 | 05:20 h

La Coral Contrapunt omple pel dia de Sant Esteve l'Església Sant Pere d'Abrera

9/1/2018

Un any més la Coral Contrapunt va desitjar unes molt bones festes nadalenques als veïns i veïnes d’Abrera amb el seu tradicional concert. La tarda del 26 de desembre passat l’Església de Sant Pere es va omplir a partir de les 19.00 hores en motiu del concert de Sant Esteve.

Amb la direcció de l’Oriol Hernández i l’acompanyament al piano de Jordi Casas, la coral va iniciar el seu concert amb una nadala boliviana molt original, “Huahuanacá”. Seguidament, van interpretar dos temes del Cancionero de Juan del Encina: “Más vale trocar” i “Hoy comamos y bebamos”. Van seguir amb temes de Haendel, Offenbach i Rodríguez Sabanés.

Jordi Casas va interpretar una cançó al piano anomenada “Records napolitans”. La segona part del concert van començar amb la coneguda “Signore delle cime” de G.De Marzi, per passar a temes molt més conegut com Al·leluia de Leonard Cohen o la nadala popular catalana “El noi de la mare”.

Per finalitzar el concert van interpretar la cançó popular “Suite Comercial Navideña” de J.B. Álvarez.

Des de la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament d’Abrera vam col·laborar en la organització d’aquest esdeveniment, juntament amb la Coral Contrapunt, l’Església de Sant Pere i la Federació Catalana d’Entitats Corals, F.C.E.C.