DIMECRES, 16/10/2024 | 05:07 h
  • caramelles2

Cantada de Caramelles Abrera 2012

10/4/2012

Una quarantena de caramellaires, petits i grans, van tornar a sortir als carrers d´Abrera, un any més, a celebrar la Pasqua Florida amb la tradicional cantada de Caramelles dels dos grups d´adults i d´infants.

Les cantades van començar amb el grup d´adults la nit de dissabte, a la sortida de la missa de la Vetlla Pasqual, a la plaça de l´Església. L´endemà diumenge al matí ambdós grups, adults i infantils, van omplir novament els carrers amb les cançons que han estat assajant les darreres setmanes. Els més petits van iniciar el recorregut del trenet de les caramelles al barri del Rebato i van recòrrer els carrers de la Vila amb parada i cantada de caramelles a la Residència d´Avis Canigó i davant de l´Ajuntament. El recorregut i cantada de caramelles va finalitzar a la plaça de l´Església de Sant Pere als volts del migdia.

Dimarts, 10 d´abril de 2012