DIVENDRES, 27/09/2024 | 08:32 h

Multitudinària rebuda dels reis d´Orient a Abrera

5/1/2012

Centenars d´abrerencs i abrerenques van sortir al carrer el passat dijous dia 5 per donar la benvinguda a ses majestats el reis de l´Orient; Melcior, Gaspar i Baltasar.

Com ja és habitual al municipi, els tres reis mags van arribar en tren a l´estació on ja hi era tothom concentrat i van ser rebuts per les autoritats del municipi. L´alcaldessa d´Abrera, Maria Soler, els va donar la benvinguda en nom del poble d´Abrera i els va lliurar la clau màgica que obre totes les portes. Soler va aprofitar per demanar als reis un any 2012 millor que l´anterior, on els pares i mares desocupats trobin feina, que hi hagi pau i també il·lusió.

Després de saludar a tots els veïns la comitiva reial va iniciar el recorregut pel centre del municipi: passeig de l´Estació, carrer Llobregat, carrer de Josep Tarradelles, Avinguda de la Generalitat, carrer de Sant Jaume, carrer Rebato, avinguda de la Generalitat, paseig de l´església i carrer Major. La cavalcada, que va llençar més de 2.500 caramels, anava encapçalada per l´Estel de l´Orient que guiava la comitiva, les carrosses dels tres reis, la carrossa carbonera, la de l´Escola Municipal de Música, la carrossa dels regals i estava amenitzada per un grup de percussió i un altre d´animació.

Abans de fer el recorregut per totes les cases del municipi per deixar-hi els regals, els Reis també van visitar els casals socials de Can Vilalba, Santa Maria i Ca n´Amat.

Dijous, 5 de gener de 2012