DIUMENGE, 20/10/2024 | 04:04 h

El Festival contra el Càncer recapta més de 1.800 euros

30/11/2012

Èxit del vuitè Festival Contra el Càncer d´Abrera que es va celebrar el passat 26 de novembre a la Sala Municipal. Segons les dades de la Junta Local d´Abrera de l´Associació Espanyola contra el Càncer, enguany s´ha tornat a superar la quantitat de diners recaudats, amb una xifra total de 1.830 euros que es donaran, íntegrament, per a la investigació per la lluita contra la malaltia. D´aquesta quantitat, 1.350 euros correspon a la venda d´entrades, 250 euros a la fila zero, 130 euros a donatius i 100 euros a la subhasta d´un quadre.

Un any més el Festival Contra el Càncer que organitza l´Associació Contra el Càncer d´Abrera ha tornat a omplir la Sala Municipal, amb capacitat per a 300 persones. En aquesta 8ena edició han participat, de manera desinteressada, més d´un centenar d´artistes locals i associacions culturals que han ofert als assistents un ampli vental d´actuacions musicals, recitals, exhibicions de ball i actuacions cómiques.

Com sempre, els beneficis del que es recapti amb l´entrada i amb la quarantena de paneres d´establiments abrerencs que sortejaran es destinarà a la investigació de la malaltia.

Dimecres, 30 de novembre de 2011