Escut Ajuntament d'Abrera
Escut Ajuntament d'Abrera
DILLUNS, 10/02/2025 | 08:43 h

Vine a les xerrades participatives "Abrera, un territori cohesionat i amb empreses de futur"

22/1/2017

Des de l’Ajuntament d’Abrera estem treballant per defensar i protegir els interessos del nostre municipi, preservar el nostre entorn mediambiental i acollir dins els nostres grans espais empresarials valor tecnològic. T'ho explicarem a les xerrades que tindran lloc a la Casa de Cultura, el Casal Social de Can Vilalba i el Casal Social de Ca n'Amat els dies 23, 27 i 31 de gener.

Les carreteres que la Generalitat de Catalunya estudia implantar a Abrera han estat analitzades pels nostres tècnics i hem rebutjat les seves propostes. Des d’Abrera hem proposat unes alternatives completament respectuoses amb el medi ambient.

 

La Generalitat també proposa la implantació d'un centre d'empreses d’activitats logístiques en un espai classificat com a sòl no urbanitzable. Nosaltres, en canvi, apostem per un nou model d'empreses de valor tecnològic en els polígons industrials existents i en sòl urbanitzable.

 

Aquests temes centraran les xerrades informatives que tindran lloc els dies 23, 27 i 31 de gener a la Casa de Cultura, el Casal Social de Can Vilalba i el Casal Social de Ca n'Amat, respectivament, a les 18 hores.

 

Xerrades

Dilluns, 23 de gener. Casa de Cultura. 18 h

Divendres, 27 de gener. Casal Social de Can Vilalba. 18 h

Dimarts, 31 de gener. Casal Social de Ca n'Amat. 18 h

 

Entre tots fem l'Abrera del futur!


  • Logo Facebook
  • Logo Twitter
  • Icona enviar

INFORMA'T