DIVENDRES, 27/09/2024 | 08:33 h
  • IMG_3777

Uns 430 avis celebren la festa popular de la castanyada

30/10/2011

Uns 430 avis d´Abrera han celebrat aquesta tarda la festa popular de la castanyada al Pavelló Municipal d´Esports. Els assistents han gaudit d´un berenar a base de pà amb tomàquet i pernil, i panellets i castanyades torrades, i posteriorment, han ballat amb música en directe. La trobada de germanor ha comptat amb la presència de l´alcaldessa, Maria Soler; i de la regidora de la Gent Gran, Montse Navarro; entre d´altres.

Aquesta trobada, que se celebra al municipi fa més de 15 anys, és una de les més esperades per la Gent Gran del municipi  juntament amb la de Nadal, el berenar de primavera, i el d´estiu, que se celebra durant la Festa Major de Sant Pere.

La trobada està organitzada pel Casal d´Avis i col·labora l´Ajuntament d´Abrera.

Diumenge, 30 d´octubre de 2011