DILLUNS, 21/10/2024 | 05:25 h

Nou equip directiu a l’EAP i tancament de consultoris de Can Vilalba a l’estiu

6/7/2016

L' Equip d’atenció Primària (EAP) d’Abrera ha començat a treballar en Clau Ciutat amb nou equip directiu. Aquest canvi implica que la mateixa direcció es l’encarregada de la gestió de l’EAP d’ Abrera, Esparreguera, Bruc i Collbató.

El nou equip directiu està format per Noèlia Fernández Carod com a directora, Atanasi Mata Navarro i David Pedrazas López com adjunts a la Direcció.

Les línies estratègiques que es plantegen amb aquest nou projecte van dirigides principalment a garantir una assistència de qualitat dels serveis, millorant l’accessibilitat, definint la cartera de serveis i diferenciant escrupolosament quan parlem de l’atenció d’urgències i quan ho fem de l’atenció de seguiment dels usuaris. Aprofitar les sinèrgies i la creació de noves aliances ens aportarà multitud de beneficis.

Les noves estratègies suposaran diversos canvis, que inicialment poden representar algun daltabaix, tant als usuaris com als professionals, però sense dubte suposaran a mig – llarg termini una millora de l’atenció.

Consultoris locals tancats a l’estiu

Del 15 de juliol al 15 de setembre, ambdós inclusos, els consultoris locals de Can Vilalba i Santa Maria de Vilalba romandran tancats, seguint el calendari establert pel Servei Català de la Salut, CatSalut. L’EAP Abrera manté el mateix horari que la resta de l'any.