DILLUNS, 21/10/2024 | 03:18 h
  • JOAN COCH

Participa al 39è Concurs de Pintura Ràpida Vila d’Abrera!

19/5/2016

Des de la regidoria de Joventut, Cultura i Comunicació de l’Ajuntament d’Abrera convoquem l’edició número 39 del Concurs de Pintura Ràpida Vila d’Abrera, que es durà a terme el dia 12 de juny a partir de les 8.00 hores als carrers, places i indrets del nostre municipi.

Els artistes locals que hi vulguin participar poden segellar les seves teles a partir del dia 23 de maig al Departament de Cultura, (Avinguda Lluís Companys, n.8). Hi podran participar tots els artistes que ho desitgin a partir de 14 anys d’edat. Hi haurà 2 categories. General, a partir de 18 anys i local, a partir de 14 anys.

El tema pot ser qualsevol aspecte d’Abrera. Cada concursants només podrà presentar una sola obra amb una grandària mínima de 38x48 cm. Es pot fer servir qualsevol tècnica i procediment per a l’execució de l’obra.

La inscripció i el segellament de les teles es farà a l'Ajuntament (plaça de la Constitució,1) fins les 10.00h del mateix dia 12 de juny. En aquests moments es considerarà començat el concurs.

Recepció de les obres

La recepció de les obres es farà a la Casa de Cultura, c/ de Federico Garcia Lorca, 17 entre les 13.30 i les 14.00 hores. Els organitzadors es faran càrrec de les obres mitjançant el lliurament del rebut corresponent.

El lliurament de premis s’efectuarà el mateix dia 12 de juny un cop finalitzada la deliberació del jurat. Els quadres premiats quedaran en propietat de l’Ajuntament i les obres restaran exposades a la Casa de Cultura.