DISSABTE, 28/09/2024 | 09:26 h

Resposta a ‘l’acte simbòlic’ realitzat al Parc Walt Disney d’Abrera

9/5/2016

Arran de “l’acte simbòlic” realitzat per Alternativa d’Abrera (Ad’A) al Parc Walt Disney, des de l’Ajuntament d’Abrera informem que en els pressupostos municipals 2016, aprovats en el ple del mes de gener passat, hi ha una partida pressupostària per arreglar diferents parcs i jardins del municipi. Aquesta prioritat la vam explicar clarament i amb detall.

A principis d’any, des de la Regidoria d’Obres i serveis, Parcs i jardins, Urbanisme i mobilitat es va indicar als diferents grups de la oposició en quins parcs del nostre municipi destinaríem aquesta partida pressupostària, amb l’objectiu de tenir uns parcs i jardins de millor qualitat pels nostres ciutadans.

Des de l’equip de govern ens ha sorprès la realització d’aquesta actuació, ja que fins al moment hi ha hagut una bona comunicació entre la regidoria competent en aquests temes i el partit polític de l’oposició. Convidem a aquesta formació a què en situacions excepcionals de trencament d’algun element del espais de jocs s’avisi als serveis tècnics municipals.