DILLUNS, 21/10/2024 | 03:20 h
  • OBRES TORRENT GRAN

El pas per un tram del sender del Torrent Gran queda restringit per obres

10/5/2016

Aquesta setmana ha quedat restringit el pas per un tram del sender del Torrent Gran per les feines de reconstrucció d’una escullera. Aquest camí transcorre al llarg del torrent, a l’alçada del Polígon Industrial Barcelonès.

Per tal d’evitar el punt on es duen a terme les obres, així com l’esplanada on és realitzen operacions amb maquinària pesada, es necessari modificar la passejada tot passant pel camí perimetral del polígon de Sant Ermengol.

Així doncs, tot seguint el camí del Torrent Gran, aigües amunt, i des del pont del treball, cal sortir del sender agafant el primer trencall cap a la dreta que ens condueix fins al camí perimetral. Després de recórrer uns 700 metres pel camí perimetral, es pot tornar a baixar en direcció al torrent per tal de recuperar el traç habitual del sender del Torrent Gran.

Des de la Regidoria d’Obres i Serveis us demanem que disculpeu les molèsties que aquestes obres us puguin ocasionar.

Consulteu el plànol de l´itinerari alternatiu temporal fent clic aquí