DISSABTE, 28/09/2024 | 09:29 h
  • TROBADA DE COMBOS

L´Auditori del Centre Polivalent s´omple de música moderna amb la Trobada de Combos

2/5/2016

L’Auditori del Centre Polivalent va acollir finalment dissabte, 30 d’abril, la Trobada de Combos organitzada per l’Escola Municipal de Música d’Abrera i l’Aula de Música de Terrassa amb la col•laboració de la Regidoria d’Ensenyament.

La previsió de pluja va traslladar la trobada de la plaça Rafael Casanovas a l’auditori, que es va omplir amb la música en viu de les escoles de música.

L’alcalde, Jesús Naharro, va obrir l’acte donant la benvinguda als assistents i va donar pas a les diferents actuacions musicals. La regidora d’Ensenyament, Maria José Orobitg, també va assistir al concert. “La sala estava força plena i la gent molt engrescada. Hem pogut fer el concert amb tranquil•litat. Al final no ha plogut, però hem optat per fer-lo a l’auditori”, ens va explicar el director de l’Escola de Música d’Abrera, Jordi Campos.

Música moderna
Els combos són grups musicals de música moderna, que interpreten temes d’estils diversos com rock, pop o blues amb instruments com guitarres elèctriques o acústiques, baixos elèctrics, teclats, sintetitzadors, bateries... També inclouen vocalistes o coristes, que poden únicament cantar o tocar alhora un instrument. El concert va comptar amb l’actuació de quatre combos de l’Escola de Música d’Abrera i tres combos de l’Aula de Música de Terrassa. Els alumnes van interpretar peces musicals que han preparat durant el curs. Per acabar, alguns dels joves músics de les dues escoles van fer un tema col•lectiu, un blues amb diferents “solos”.

Homenatge a David Bowie
Els alumnes de les escoles de música van interpretar temes d’autors com Sting i David Bowie, artista recentment desaparegut, a qui es va homenatjar amb un tema. “Aquí a Abrera tenim molts alumnes d’instruments moderns. Hem encetat una nova experiència i continuarem amb aquest intercanvi, en aquest cas amb Terrassa”, va afegir Jordi Campos. Després del concert, professors, alumnes i familiars van dinar al Centre Polivalent.