DILLUNS, 21/10/2024 | 03:41 h
  • SANT JORDI A L'INSTITUT

Participem al lliurament de premis de Jocs Florals escolars i obsequiem els centres amb un llibre per Sant Jordi

26/4/2016

L’Escola Francesc Platón i Sartí ens va convidar a l’entrega de premis dels Jocs Florals que aquest centre escolar va realitzar divendres passat, 22 d’abril, per celebrar la diada de Sant Jordi.

L’alcalde, Jesús Naharro, i la regidora d’Ensenyament, María José Orobitg, van entregar roses i la revista dels Jocs Florals a alumnes guardonats. L’alcalde va regalar a la directora de l’escola, Núria Grima, el llibre La biblioteca, el cor de l’escola, en nom de l’Ajuntament d’Abrera.

Seguidament, l’alcalde va visitar l’Escola Abrera, on vam poder veure les parades d’intercanvi de llibres preparats pels alumnes, una activitat pels alumnes de sisè curs. L’alcalde va agrair a aquest curs la bona feina realitzada i també va entregar a la directora del centre, Carmen Amaro, un altra exemplar de La biblioteca, el cor de l’escola, llibre editat per l’Associació de Mestres Rosa Sensat.

Després, Jesús Naharro va visitar després l’IES Voltrera, on va participar en l’entrega de premis dels Jocs Florals de l’Institut, un acte amenitzat amb les actuacions de professors i alumnes del centre. L’alcalde també va fer entrega al Cap d’Estudis, Francesc Rodríguez, d’un exemplar de La biblioteca, el cor de l’escola.

La regidora d’Ensenyament, Maria José Orobitg, va fer entrega del mateix llibre a la directora de l’Escola Ernest Lluch, Judit Gonell, durant la xerrada sobre Ernest Lluch que va tenir lloc a l’Auditori de la Biblioteca Josep Roca i Bros d’Abrera dijous 21 d’abril a la tarda.

Des de l’Ajuntament d’Abrera felicitem a tots els alumnes guardonats en els diferents Jocs Florals celebrats als centres educatius del nostre municipi.