DILLUNS, 21/10/2024 | 03:39 h

Conferència sobre l'Ernest Lluch a la sala annexa de la Biblioteca municipal

14/4/2016

Dins les activitats del desè aniversari de l’Escola Ernest Lluch del nostre municipi, el proper dijous 21 d’abril tindrà lloc una conferència sobre l’Ernest Lluch. L’acte tindrà lloc a la sala annexa de la Biblioteca municipal Josep Roca i Bros a les 19 hores.

Enric Lluch, Josep Maria Carreras i Ferriol Soria, vicepresidents i director de la Fundació Ernest Lluch realitzaran la conferència, adreçada als pares i mares de l’escola i tots els veïns i veïnes del municipi. Prèviament, l’Enric Lluch, nebot de l’Ernest Lluch, i el Ferrol Soria faran una xerrada a l’escola pels alumnes i mestres.

Ernest Lluch i Martín (Vilassar de Mar, 1937 - Barcelona, 2000) va ser economista, historiador i polític. Va ser diputat a les Corts, ministre de Sanitat i Consum i catedràtic d´Història de les Doctrines Econòmiques. Els objectius de la Fundació són mantenir viva la seva memòria, el seu pensament i la seva obra; així com en fomentar el diàleg entre els ciutadans de Catalunya, Espanya i Europa.

L’escola Ernest Lluch, amb 442 alumnes i 29 mestres, és un centre públic de doble línia que imparteix les etapes d’Educació Infantil i Primària des del curs 2005-2006.