DIVENDRES, 27/09/2024 | 08:26 h

Arrenca una nova edició del Setembre Musical

6/9/2011

Aquest dissabte dia 10 arrenca a Abrera una nova edició del Setembre Musical, que enguany compta amb un total de tres actuacions que tindran lloc els tres propers dissabtes.

La primera serà el dia 10 de setembre a càrrec de l´Hort de la Fireta, que oferirà composicions pròpies i marcades pel segell per cadascun dels músics que componen la formació. Serà a les 22.30h a l´Amfiteatre exterior del Casal de Joves, tot i que en cas de pluja es faria a l´auditori del Centre Polivalent.

La segona actuació anirà a càrrec del grup Nuna, que presentarà el seu primer disc anomenat “Orejas de gato”. Un treball eclèctic i atemporal al que conviuen sonoritats antagòniques hom poden ser el blues i el trip-hop. En aquest cas l´actuació serà el dissabte 17 de setembre, a les 22h, a la Casa de Cultura.

I el darrer concert del Setembre Musical 2011 està previst pel dissabte dia 24 a les 22.30h Centre Polivalent del Rebato. Anirà a càrrec del Dàcil López Quartet, que farà un recorregut per les composicions d eautre de les cantants i compositores afroamericanes més emblemàtiques del jazz com Billie Holiday, Nina Simone, Abbey Lincoln i Jeanne Lee.

Programació del Setembre Musical 2011.pdf

Dimarts, 6 de setembre de 2011