DILLUNS, 21/10/2024 | 03:36 h

La Policia Local incorpora dues motocicletes al seu parc mòbil i geolocalitzadors a tots els vehicles

13/4/2016

Des de la regidoria de Seguretat Ciutadana, Protecció Civil i Personal us informem que la Policia Local compta amb dues noves motocicletes al seu parc mòbil.

Les motos permeten una mobilitat més àgil dels agents de policia, facilitant la proximitat i la interacció amb els veïns i veïnes del nostre municipi. Els agents compten també amb cascos integrals per a la seva seguretat. Amb aquestes dues noves unitats, la Policia Local compta amb dues motocicletes, una moto de muntanya, dos cotxes, un vehicle 4X4 i un vehicle més de camuflatge (sense rotular).

Geolocalitzadors a les patrulles
Les noves motocicletes i la resta de vehicles de la Policia Local incorporen a més uns nous dispositius geolocalitzadors, que ofereixen informació de les gestions realitzades per les patrulles de la policia. També incorporen un sistema d’alarma que es pot activar des dels vehicles en cas de necessitat.

Els geolocalitzadors permeten aprofitar millor els mitjans disponibles i augmentar la seguretat. Properament la Policia Local comptarà també amb un programa de gestió que permetrà millorar la informació i facilitar les tasques administratives. També està previst potenciar la comunicació interna amb un sistema de walkies-talkies integrats en la xarxa dels Mossos d’Esquadra.

Amb aquestes adquisicions es pretén oferir més mitjans a la Policia Local per modernitzar el seu treball, amb l’objectiu final de poder oferir més qualitat en els serveis realitzats.