DILLUNS, 21/10/2024 | 00:17 h
  • FESTA DE LA MOTO

1.200 persones participen a la II Festa de la Moto d´Abrera

4/4/2016

Al voltant de 1.200 persones van visitar el diumenge 3 d’abril la II Festa de la Moto d’Abrera, celebrada al Parc de Can Morral del nostre municipi.

Unes 500 motocicletes van participar en l’esdeveniment, organitzat per l’Associació Amics de la Motos d’Abrera amb la col•laboració de la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament, Protecció Civil i Ràdio Abrera.

El bon temps va acompanyar la trobada de motoristes, que van gaudir de diverses activitats com competició de futbolí, torno mecànic, sortejos, bingo, esmorzar i música en directe amb el grup local Nekrosis social. La festa va comptar també amb diverses parades de roba i complements pels aficionats a les motos.

El portaveu de l’Associació Amics de la Moto d’Abrera, Javier Leonardo, ha valorat molt positivament l’esdeveniment. Aquest ha superat les expectatives de l’entitat, que preveia l’assistència d’unes mil persones. La festa va comptar amb motoristes del nostre municipi, de les comarques de Barcelona, Lleida i Castelló. L’alcalde, Jesús Naharro, i diversos regidors i regidores del consistori van visitar l’activitat motard, celebrada per segon any consecutiu al nostre municipi.