DIUMENGE, 20/10/2024 | 01:07 h

L´Ajuntament paga la meitat del cost dels llibres de text i ordinadors a les famílies

5/9/2011

L´Ajuntament d´Abrera paga la meitat del cost dels llibres de text i ordinadors a totes les famílies empadronades a Abrera amb fills de 3 a 15 anys, que estudien a centres públics, concertats o d´educació especial.

Aquest dilluns, 5 de setembre, l´alcaldessa d´Abrera, Maria Soler ha signat els convenis amb els representats de les associacions de pares i mares d´alumnes de les escoles del municipi i les directores dels centres. Aquest acord contempla que les famílies que compren els llibres directament a les AMPA dels quatre centres paguen només la meitat del cost del material adquirit.

En els casos d´alumnes empadronats a Abrera que estudiïn a centres escolars d´altres poblacions o que comprin aquest material a establiments o a d´altres AMPA, el consistori també ha establert la mateixa subvenció del 50% del cost. Les famílies primer paguen l´import íntegre i després poden presentar la sol·licitud per rebre la subvenció.

El model de sol·licitud es pot descarregar del web municipal www.ajuntamentabrera.cat i presentar a l´Oficina d´Atenció Ciutadana de l´Ajuntament fins al 31 de desembre de 2011. El pagament es farà efectiu durant el primer trimestre del 2012.

Es tracta d´una mesura de caràcter social que porta a terme l´equip de govern per cinquè any consecutiu pagant el 50% del cost de la factura, sense import màxim, per a tots els alumnes de P3 fins a 4rt d´ESO i dels alumnes d´educació especial.

Durant el curs passat 1.700 alumnes es van beneficiar d´aquest ajuts per als llibres de text i ordinadors, el que va representar un cost aproximat de gairebé 100 mil euros.

L´alcaldessa (centre), a la signatura del conveni amb les directores dels centres

Signatura del conveni amb els representants de les AMPA

Dilluns, 5 de setembre de 2011