DILLUNS, 21/10/2024 | 00:58 h

L´alcalde i la regidora d´Ensenyament es reuneixen amb el Diputat d´Educació Rafael Homet

21/3/2016

L’alcalde, Jesús Naharro, i la regidora d’Ensenyament, Maria José Orobitg, es van reunir divendres 18 de març amb el Diputat d’Educació, Rafael Homet, a l’Ajuntament d’Abrera. Durant la trobada es van posar en comú les inquietuds i voluntats de l’Equip de Govern en matèria educativa.

“Hem comentat el teixit educatiu d’Abrera, com està configurat, la dimensió que tenim com a municipi, la participació. També les iniciatives que estem duent a terme des de la regidoria d’Educació”, va explicar l’alcalde, Jesús Naharro. “Durant la reunió hem tractat temes com la línia d’ajuts escolars a les escoles bressol, les aules de formació pels adults i la possibilitat de mancomunar serveis. Hem treballat diferents aspectes per millorar les necessitats educatives del nostre municipi”.

Per la seva banda, el Diputat d’Educació, Rafael Homet va destacar que “Abrera està començant un procés molt interessant com és el PEC, la gestió d’un Projecte Educatiu de Ciutat, que donarà una sèrie de diagnòstics sobre l’escola bressol, el funcionament de les escoles i l’institut”. Segons el Diputat, “hem valorat com podem donar un cop de mà des de la Diputació de Barcelona. A partir d’aquí han anat sortint línies de treball i cooperació pels propers anys”.

En el Ple ordinari de l´Ajuntament d’Abrera celebrat aquest dijous 31 de març els grups municipals han aprovat per unanimitat l’inici del procés de disseny del Projecte Educatiu de Ciutat (PEC) d’Abrera.