DILLUNS, 21/10/2024 | 00:48 h

Acte de reconeixement als treballadors que porten 25 anys a l´Ajuntament

14/3/2016

Des de l’Ajuntament d’Abrera hem volgut reconèixer la gran tasca realitzada pels treballadors que porten 25 anys a la corporació al servei de la ciutadania.

Per aquest motiu, divendres passat, 11 de març, vam felicitar i obsequiar amb un present la treballadora Maria Jesús Burgos, administrativa dels Departaments de Cultura i Ensenyament, i José Manuel Teba, operari de la Brigada Municipal.

L’alcalde, Jesús Naharro, el regidor d’Obres i serveis, Parcs i jardins, Urbanisme i mobilitat, Albert Roca, la regidora de Joventut, Cultura i Comunicació, Davinia Megías, i la regidora d’Ensenyament, Acció cultural i Patrimoni, María José Orobitg, van felicitar els treballadors per la seva trajectòria professional. Els homenatjats, acompanyats de familiars, van recordar els seus inicis a l’ajuntament.

Moltes gràcies per aquests 25 anys al servei d’Abrera!