DILLUNS, 21/10/2024 | 00:13 h

Veïns de Les Carpes alerten els cossos de seguretat de la celebració d´una festa il·legal a Can Bros Vell

8/3/2016

Una vegada més, la col·laboració ciutadana ha permès l’actuació dels cossos de seguretat: la Policia Local i els Mossos d’Esquadra. Veïns de Les Carpes van alertar la nit de dissabte a diumenge, 6 de març, de la celebració d’una festa il·legal a la masia Can Bros Vell.

La Policia Local i els Mossos van instal·lar un control a la sortida de Can Bros Vell, direcció Abrera, a Les Mates. Un conductor va donar positiu en el test d’alcoholèmia i un altra va ser detingut per un delicte contra la salut pública per tinença de substàncies estupefaents. En un altre control, situat a la sortida de Can Bros Vell, direcció Martorell, la Policia Local de Martorell i el Mossos d’Esquadra també van realitzar una detenció de les mateixes característiques.

Segons la Policia Local, els organitzadors d’aquestes festes instal·len equips de música molt potents en furgonetes. La major part dels assistents a aquests esdeveniments provenen de França.