DILLUNS, 21/10/2024 | 00:17 h

El Butlletí Municipal Abrerainfo, també a la nostra pàgina web

8/3/2016

El darrer número del Butlletí Municipal Abrerainfo, que es va distribuir pels domicilis del nostre poble a finals del mes de febrer, ja es pot consultar on-line en aquesta pàgina web.

En aquest butlletí trobareu l’activitat desenvolupada des de l’Ajuntament d’Abrera els darrers mesos, amb un especial que inclou la informació de 2015. “Amb el nou Equip de Govern, l’activitat de la corporació ha continuat amb noves línies de treball i noves il•lusions”, ha destacat l’alcalde, Jesús Naharro, a l’editorial.

Fe d’errates
A l’edició en paper del butlletí, pàgina 23, les dades de l’agrupació local d’ERC són antigues. Les dades actualitzades de contacte són les següents: carrer Major, 25 baixos. Adreça electrònica: abrera@esquerra.cat. Així mateix, l’adreça electrònica actual del PP és: ppabrerajulian@gmail.com.