DILLUNS, 21/10/2024 | 00:14 h

L´alcalde rep més de cent alumnes de les escoles Francesc Platón i l´Escola Abrera, dins de l´activitat ´El meu Ajuntament´

7/3/2016

Des de la Regidoria d’Ensenyament, Acció Cultural i Patrimoni de l’Ajuntament d’Abrera, hem continuat amb l’activitat ‘El meu Ajuntament’, adreçada als alumnes de tercer curs d’Educació Primària de les escoles d’Abrera. La finalitat és donar a conèixer als nens i nenes l’ajuntament i la seva organització.

El 16 de febrer vam rebre la visita de 35 nens i nenes de l’Escola Abrera. Uns dies, després, el 22 de febrer, ens van visitar 68 alumnes de l’Escola Francesc Platón Sartí. Acompanyats per les seves mestres, els nens i nenes van fer una visita guiada per l’Oficina d’Atenció Ciutadana, OAC, la Sala de Juntes de Govern Local i la Sala de Plens, on els va rebre l’alcalde d’Abrera, Jesús Naharro.

‘El Meu Ajuntament’ comença a l’aula de l’escola, on s’explica als nens i nenes com funciona l’administració local. Els alumnes realitzen unes eleccions municipals a classe, escollint un alcalde o alcaldessa amb el seu equip de govern, que després, durant la visita al consistori, ocuparan el seu lloc corresponent a la Sala de Plens.

Els nens i nenes van presentar a l’alcalde diverses propostes per fer d’Abrera un poble millor, amb iniciatives com fer menjador socials, tenir més espais verds o zones d’esbarjo. L’alcalde va respondre preguntes de tot tipus: si la seva feina és complicada, quan entraria en funcionament les noves instal•lacions de l’Escola Abrera, o si li agradaven les matemàtiques quan anava a l’escola, entre d’altres preguntes.

L’activitat ‘El meu Ajuntament’ es va iniciar el 22 de desembre de l’any passat amb la visita de els estudiants de l’Escola de l’Ernest Lluch. Des de l’Ajuntament d’Abrera agraïm la col•laboració de les escoles per donar a conèixer el funcionament de la nostra corporació als nens i nenes del nostre municipi.