DISSABTE, 28/09/2024 | 07:21 h

Abrera acull un dels col·legis electorals de les eleccions Agràries 2016

29/2/2016

El local de l’Associació de Voluntaris de Protecció Civil d’Abrera va ser diumenge, 28 de febrer, col·legi electoral de les Eleccions Agràries 2016. En els comicis van tenir dret a vot totes aquelles persones, tant físiques com jurídiques, que han acreditat la seva condició de professionals del sector agrari.

Al nostre municipi el cens comptava amb un total de 28 electors, entre persones físiques i jurídiques, procedents dels municipis d’Abrera, Olesa de Montserrat, Esparreguera i Collbató. Als comicis es presenten tres candidatures: Unió de Pagesos (UP), Joves Agricultors i Ramaders de Catalunya (JARC) i Asociación Agraria Jóvenes Agricultores (ASAJA).

Amb aquestes eleccions s´ha determinat la representativitat de les organitzacions agràries a Catalunya durant un període de cinc anys. Un total de 26.001 professionals han estat cridats a les urnes, segons les dades del Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació de la Generalitat.