DISSABTE, 28/09/2024 | 07:19 h

Les ZUMBERAS D´ABRERA DE RAKEL fan donació del premi del concurs de disfresses del Carnestoltes 2016 per una bona causa

16/2/2016

Les ZUMBERAS D´ABRERA DE RAKEL han lliurat el premi en metàl•lic obtingut al concurs de disfresses del Carnestoltes d´Abrera a la veïna d’Olesa de Montserrat, Esther Lozano, mare de l´Arnau.

Aquesta família està vivint la pitjor etapa de la seva vida per la malaltia del petit, que està superant un neuroblastoma estadi 3.

L´import de la donació ha estat de 240 euros. D’aquests, 120 corresponen al premi a la comparsa més participativa del concurs de disfresses del Carnestoltes, que va tenir lloc a Abrera el 6 de febrer passat, més 120 euros que les noies ‘zumberas’ han afegit sense vacil•lar un moment per a aquesta bona causa.

Les Zumberas d´Abrera de Rakel s´han compromès també a realitzar un festival per l’Arnau per tal de recaptar fons per seguir combatent aquesta malaltia. El regidor d´Esports i Sanitat de l’Ajuntament d’Abrera, Francisco Sánchez, ha assistit al lliurament del donatiu i ha ofert sense dubtar la Sala Municipal d´Abrera perquè les ‘zumberas’ organitzin aquest acte solidari per ajudar l’Arnau.

Amb aquesta iniciativa comença un nou repte per a les ZUMBERAS D´ABRERA DE RAKEL, sempre disposades a ajudar a les persones que més ho necessiten. En aquest cas, amb la iniciativa Zumba per l’Arnau.