DILLUNS, 21/10/2024 | 00:58 h

L´Ajuntament d´Abrera prepara un Servei de Mediació Ciutadana

15/2/2016

Des de l’Ajuntament d’Abrera, amb la col•laboració de la Diputació de Barcelona, iniciarem els propers mesos un nou servei per ajudar els veïns i veïnes del nostre municipi en cas de conflicte.

El Servei de Mediació Ciutadana serà gratuït, totalment confidencial, i gestionarà problemes (conflictes) que es puguin generar entre la ciutadania: entre veïns d’una mateixa comunitat, familiars, etc.

La sala de juntes de l’Ajuntament va acollir el passat 12 de febrer una primera reunió per informar als responsables dels diferents departaments de la corporació d’aquesta iniciativa. Tècnics de la Diputació visiten el nostre Ajuntament aquest dijous 25 de febrer per presentar el nou servei als càrrecs polítics. La formació a la resta de treballadors del consistori es realitzarà en les properes setmanes.

El nou Servei de Mediació Ciutadana s’ubicarà en l´edifici de l´Ajuntament.